جسیکا

جسیکا
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۲۵
    help
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۱۲/۲۵
    help
آخرین نظرات

اخه الان موقشه؟

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

سلام خوبید؟

من که خوب نیستم اصلا و ابدا

تو این روزا که قراره خبرای خوبی بهم برسه شدم باعث نگرانی خومو خانوادم

لثم اپسه کرده ورم کرده اوه خفن

لب بالاییم شده اندازه لبه شتر الانم که نصف صورتمم ورم داره

بدبختی توی عکس پیدا نیست سند حرفم بشه

صبح رفتم دکتر گفته کپسول بخور با چند تا قرص خوب میشه تا بعد به حسابت برسم بعد عید 1 جراحی رو شاخشه

ولی الان ورمش دوبرابر شده نسبت به دوساعت پیش

نمیدونم چرا دارم اینجا مینویسم ولی خیلی اوضام بیریخته

نه میتونم بخندم

نه درست حرف بزنم

نه گریه کنم

نه غذا بخورم 

دردشم باید بکشم

اصلا یه وضعی

خدایا خودت به دادم برس

راستی خدا جونی زمان خونه تکونیشون رو با درمان من هماهنگ کن نمیخوام من رو اینجوری ببینن

پ.ن:وقتی مطلب رو منتشر کردم بابام زنگ زد که پاشو بریم امپول چرک خشک کن بزن

نصفه شبم جرات خواب نداشت اون غده روی لثم خیلی بزرگ بود میترسیدم سوراخ بشه

نشستم پای نت که تحقیق کنم ببینم چی هست چی نیست این بیماری که ...

چشمتون روز بد نبینه ساعت 2 نصفه شب  دیدم چه دهنم بد مزه شد اه چه مزه گندی و بوی بدتری دیدم بله غده باز شد و به پهنای دندونم عفونته که داره میاد پایین

تا 5 جرات خواب نداشتم البته تخلیش کرده بودم ولی باز خونابه داشت

اخر نفهمیدم چجوری خوابیدم

ولی به لطف خدا دیگه درد ندارم ولی هنوز نمیتونم بخندم

هیچی

  • جسیکا ...

نظرات  (۲)

ان شاالله که همینطوره.:)
پاسخ:
دقیقا کدوم قسمتش؟
خخخخ نگران نباشید اینم در اینده میشه یه خاطره اونم از نوع خوبش
پاسخ:
مطمئنید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی