جسیکا

جسیکا
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۲۵
    help
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۱۲/۲۵
    help
آخرین نظرات

خداحافظ 93

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ

دو بار تا پای عقد رفتم هر دو بار 4 روز به عقد همه چی بهم خورد

هر دوبار داغون شدم
خورد شدم
ولی گفتم خدایا تو بد من رو نمیخوای
بد بندت رو نمیخوای
حتما خیر و صلاحی تو کار بوده
حتما چیز بهتری برام میخواستی
ولی چرا؟وولش کن بذار اخر سالی حالم رو خراب نکنم
خدایا سال دیگه امسال رو جبران کن
نذار هی بهم بگن برات بستن
برات دعا نوشتن
طلسمت کردن
نذار
من مطمئنم ایمان دارم که اگه تو نخوای هیچ چیزی به من اثر نمیکنه
هیچ اعتقادی هم به این چرت و پرتا ندارم
فقط خودت رو عشقه
خدایا نذار پام بلغزه خودت هوام رو داشته باش
میدونی که بی تو هیچم
پس ...
خدایا دوست دارم دوسم داشته باش


  • جسیکا ...

نظرات  (۷)

سلام سال نو مبارک
پاسخ:
عید شما هم مبارک
سلام جیسکا جون امروز تولدم خوشحال میشم بیایی نظر بدی
 سلام عابجی خوفم!
تو خوووووووووووووووفی؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخ عاره خیرش بده خخخخ
میسی امیدوارم توام سال خیلییییییییییییییییییییی خوبی را داشته باشی با اجی گلت!راستی یه بوسش کن از طرفم:بووووووووووووووووووووس ابدار بهش بگو میفهمه!خخخخخخ

پاسخ:
باشه این رمز رو بهش میرسونم خخخخخخخخخخخ
سلام عیدتون مبارک 12فروردین تولدم اگه بیاین خوشحالم  میکنید دوستان عزیزم همتون دعوتین  ممنون میشم
هر جه کامنت بیشتر بهتر تر ممنون
سلاممممممممممممممممممممم عزیزدلم حرفتو گوش کردم پست ثابتو برداشتم ولی براش فاتحه بفرست یادت نره
اتفاقا خواهر منم مثه توئه سخت پسنده...خخخخخخخ
ایشالا هردوتاتون عروس شین امسال
بازم میگم عیدت مبارک:)
پاسخ:
ممنونم عزیزم عید تو هم مبارک
سلام خوبی عزیزم؟
وبلاگم هک شد ولی هنوزم بیادتونم!
عیدتون مبارک دوستون دارم!
پاسخ:
سلام خوبی؟اره دیدم هنگ کردم باز خدا خیرش بده گفته هک کرده که کسی دلواپس دنشه;)
عید تو هم مبارک باشه ان شالله که سال خوبی پیش روت باشه عزیزم
  • مرتضی شایان
  • هر چقدر که فکر می کنم نمی دانم چه چیزی درباره این مطلب بنویسم. اما:
    فردا روشن است، امیدت به خدا باشد.
    پاسخ:
    ممنونم اقا مرتضی
    اگه امیدم به خدا نبود که الان اینجا نبودم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی