جسیکا

جسیکا
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۲۵
    help
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۱۲/۲۵
    help
آخرین نظرات

دلیل حضورم

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ

راستش من یه سری دلایل داشتم که اومدم اینجا چند تاش گردن بلاگفا بود که کامنتا نمیرسید و جدیدا هم اشتباهی میره و میاد روی اعصاب

ولی دلیل مهمتر اینه که من از دنیای مجازی همچین خیری ندیدم یعنی میدونی چیه دوست دارم هر چی دلم میخواد بنویسم ولی همون محدودیت هایی که توی دنیای واقعی دارم اینجا هم برای خودم دارم خوب یا بد حفظش میکنم

بازم اگه کسی خواست ادرس وبلاگ دلنوشتم رو که چند وقته بهش سر نزدم و کلی پیام تایید نشده دارم رو براش میفرستم بلکم محرکی باشید برم اون پیاما رو هم تایید کنم

  • جسیکا ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی